Χάρτης
Ημερολόγιο
«  Νοέμβριος 2017  »
ΚΔΤΤΠΠΣ
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Ολοφάνερες ομοιότητες

20140513

Γεώργιος Πούλιος, Δικηγόρος

vaftisi-achillea

Αφορμή για το κείμενο αυτό μου έδωσαν, τα διάφορα γραφόμενα, για το «ΑΓΙΟ ΦΩΣ». Τα θρησκευτικά θέματα, στην Ελλάδα, πάντα προκαλούν ενδιαφέρον, ιδιαίτερα στους «ΖΗΛΩΤΑΣ». Αιώνες κατατρώγει τον Ελληνισμό η θρησκευτική διαμάχη. Οι «κολυβάδες» έπρεπε να βρουν, αν πρέπει τα κόλυβα να γίνονται Σάββατο ή Κυριακή. Τίποτα δεν έγινε π.Χ. Ο κόσμος ζούσε στο σκοτάδι. Αυτά διδάσκουν και δεν ντρέπονται.

Δεν έχω καμιά κακή διάθεση. Ούτε και τις εξειδικευμένες γνώσεις. Διαβάζω και εγώ. Διαβάστε και εσείς.
Μπροστά μου έχω τα άπαντα του ΦΙΛΟΣΤΡΑΤΟΥ «Ο ΗΡΩΙΚΟΣ». Ωραίο κείμενο με πολλά ερωτηματικά. Έφθασα, στη σελ.201 (αρχαίο κείμενο και μετάφραση.). Από τη μετάφραση παίρνω τα πιο κάτω.

Οι γυναίκες της Λήμνου καθ' υπόδειξη της Αφροδίτης σφάξανε όλους - τους άνδρες. Μεγάλο το έγκλημα. Για να εξαγνισθεί η Λήμνος, έπρεπε  κάθε χρόνο να πηγαίνει καράβι, στη Δήλο να φέρνει «ΤΗ ΦΩΤΙΑ» να  μοιράζεται, στους κατοίκους, προκειμένου να αρχίσει νέα ζωή.


(Βλέπετε «Η ΛΙΜΝΟΣ» του Α. Μοσχίδου (1907), Ιστορικό Δοκίμιο, σελ. 115. Ευχαριστώ τους κ.κ. Κωνστ. ΑΛΜΠΑΝΗ και τον καθηγητή Εμμ. Ρόκκο που μου έστειλε το βιβλίο)

Ο Χριστός βαφτίστηκε πριν δυο χιλιάδες χρόνια. Ουδείς το αμφισβητεί.

Η μυθολογία μας λέγει. Ο Αχιλλέας, από τη μάνα του βαφτίστηκε πριν τρεις χιλιάδες χρόνια, στη λίμνη της Στυγκός. (Βλέπετε Μεγάλη, Ελληνική Μυθολογία του Ζαν Ρισπέν, Γάλλου Ακαδημαϊκού τόμ. Β.σελ. 192, κεφ. Η, γέννηση του Αχιλλέα. Ο Αχιλλέας πήγε στον Τρωικό πόλεμο).


Ο Ευαγγελιστής Λουκάς, στο Ευαγγέλιο του μας λέγει, ότι η Παρθένος Μαρία, χωρίς να γνωρίσει άνδρα έμεινε έγκυος και γέννησε τον Χριστό. Και ο Ρισπέν στη Μυθολογία του μας λέγει, ότι η ΗΡΑ, χωρίς να γνωρίσει άνδρα έμεινε έγκυος και γέννησε τον Άρη τον Θεό του πολέμου.

Ο Χριστός γεννήθηκε από Παρθένα, τη Μαρία (παρθενογέννηση). Αλλά και ο Ζωροάστρης, από μια Περσική παράδοση, πριν 300 χρόνια, πριν το Χριστό, γεννήθηκε από παρθενογένεση. Βλέπετε Ελληνισμός και Ορθοδοξία σελ. 62-63 του Ανδρέα Ανδριανόπουλου.

Κάποτε δεν πρέπει να συνέλθουμε; Κάποτε δεν πρέπει σοβαρευτούμε; Κάποτε δεν πρέπει να σκεφτόμαστε Ελληνικά; Προς τι το μίσος;

ΚΑΛΛΙΘΕΑ, 10.05.2014