FtS60
Με τη συμμετοχή της Νομαρχίας Φθιώτιδας και πολλών Δήμων της γύρω περιοχής, όπως Λαμίας, Γοργοποτάμου, Μώλου, Καμμένων Βούρλων έγινε στις 24.03.2001 μεγάλη κινητοποίηση των κατοίκων της γύρω περιοχής για να διαμαρτυρηθούν για την πλήρη εγκατάλειψη παρά τις σχετικές υποσχέσεις, ακόμη και του ίδιου του Πρωθυπουργού της χώρας, του υπόψη οδικού τμήματος που παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα και θρηνούνται συχνά θύματα.
Σε μία άνευ προηγουμένου συγκέντρωση κοντά στον ανδριάντα του Λεωνίδα τελέσθηκε μνημόσυνο στη μνήμη των αδικοχαμένων συνανθρώπων μας που άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο και συγκεκριμένα στο επίμαχο τμήμα της λεγόμενης «Εθνικής Οδού».
Το πρώτο ζητούμενο είναι η διαπλάτυνση, όπως γίνεται σε όλο το υπόλοιπο τμήμα του υπ΄ αριθμόν «ένα» οδικού δικτύου της χώρας Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Χρειάζονται προδιαγραφές κλειστού αυτοκινητοδρόμου με ανισόπεδους κόμβους στα επίμαχα σημεία. Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση του μεγάλου κόμβου στις Θερμοπύλες όπου αρχίζει η άλλη μεγάλη εθνική οδική αρτηρία Θερμοπύλες – Δελφοί και είναι να απορεί κανείς ότι δεν προβλέφθηκε και δεν κατασκευάσθηκε ανισόπεδος κόμβος, αλλά ούτε ένα φανάρι δεν έχει τοποθετηθεί!
Η φημολογούμενη κατασκευή του υποθαλάσσιου τούνελ του Μαλιακού, που ωστόσο δεν φαίνεται να προχωράει καθώς προσκρούει σε αντιρρήσεις της ΕΕ και δεν χρηματοδοτείται, δεν μπορεί να δικαιολογήσει την παρατηρούμενη αδιαφορία του ΥΠΕΧΩΔΕ. Ακόμη και αν κατασκευασθεί το τούνελ που θα περιορίσει κατά 75 χιλιόμετρα τη διαδρομή Αθήνας – Θεσσαλονίκης, δεν θα πρέπει να παραμεληθεί το οδικό τμήμα της «φουρκέτας» του Μαλιακού καθώς θα συνεχίσει να είναι μεγάλος δίαυλος επικοινωνίας προς την κεντρική Θεσσαλία (Καρδίτσα – Τρίκαλα), προς την πόλη της Λαμίας και το Καρπενήσι, αλλά και από το Βόλο / Θεσσαλονίκη προς τους Δελφούς, Άμφισσα, Πάτρα.