Παραλήρημα μίσους του Μητροπολίτη Πειραιώς εναντίον του Χόκινγκ-Μέμφεται την αθεΐα του μέσω της αναπηρίας του

20141004

[Ο υγιής πνευματικός ηγέτης και ο ανάπηρος – ο αναγνώστης ας βάλει εισαγωγικά εκεί που κρίνει πιο σωστό]

 

Με μια απίστευτη επιστολή γεμάτη μίσος… απάντησε στις επιστημονικές θεωρίες του κορυφαίου επιστήμονα του πλανήτη, καθηγητή του Κέμπριτζ Στίβεν Χόκινγκ, ο …«καλός χριστιανός» και …«άνθρωπος του Θεού» Μητροπολίτης Σεραφείμ Πειραιώς. Αυτή τη φορά στο στόχαστρο του ιερέα, γνωστού για τις ακραίες του απόψεις, μπήκε ο Στήβεν Χόκινγκ που πρόσφατα είχε δηλώσει πως βάσει των θεωριών του για τη δημιουργία της ύλης, δεν πιστεύει πως υπάρχει θεός, κάτι που απλά είναι η άποψή του… και κανείς προφανώς δεν έχει δικαίωμα να θίξει τον άλλον για τα πιστεύω του… πόσο μάλλον με συνεχείς αναφορές στην αναπηρία του άλλου που δείχνει αν μη τι άλλο και το ποιόν του …«ανθρώπου»-«καλού χριστιανού»…

Με ένα μακροσκελές κείμενο, ο Σεραφείμ επιχείρησε να απαντήσει στις επιστημονικές θεωρίες του διακεκριμένου επιστήμονα, που συγκεταλέγεται στους κορυφαίους όλων των εποχών. Αυτό που όμως προκαλεί αίσθηση στο κείμενο είναι η συνεχής και επαναλαμβανόμενη αναφορά από τον Μητροπολίτη στην κατάσταση της υγείας του Χόκινγκ: «Με αφορμή τον συνεχιζόμενο θόρυβο που έχει προκαλέσει διεθνώς η κυκλοφόρησις του τελευταίου βιβλίου του …παραπληγικού Βρετανού αστροφυσικού Stephen Hawking…», σημειώνει στην αρχή της ανακοίνωσής του ο κ. Σεραφείμ, ο οποίος στη συνέχεια αφιερώνει ολόκληρη παράγραφο με επιμονή στο πρόβλημα της υγείας του κ. Χόκινγκ.

«Ο συγκεκριμένος παραπληγικός Βρετανός επιστήμων είναι απολύτως συμπαθής ιδιαιτέρως διότι ευρίσκεται εις μίαν δραματικήν κατάστασιν υγείας απεικονιζομένην εις δημοσιευθέντα φωτογραφικά στιγμιότυπα, απολύτως καθηλωμένος και επικοινωνών με ηλεκτρονικήν φωνήν, που επιφέρει την κατανόησιν διά την συμπλεγματικότητα και τραγικότητα των απόψεών του που αδίκως βεβαίως ενοχοποιούν ουσία τον Τρισάγιον Θεόν διά την δυσχερεστάτην θέσιν της υγείας του…», ισχυρίζεται ο Ιεράρχης. Η απίστευτη επιστολή του Σεραφείμ καταλήγει μάλιστα: «το ελαφρυντικό της συγχύσεως του νοός του, από την αφόρητο σωματική δυστυχία του»…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *